Buscar

Monday, June 13, 2011

විභාගය නොහොත් අභාගය

ඔන්න අදත් ආවා. අදනම් දාන්නෙ හැමෝටම වැදගත් වෙයි කියල හිතන පොස්ට් එකක්. විභාගය විභාගය විභාගය අපේ මොළවලට වධදෙන දෙයක් (කරුමයක්) විදිහටයි අපි සළකන්නෙ. ඒකට හේතුව මොකක්ද කියන්න ගොඩක් දෙනෙක් හරියටම දන්නෙ නෑ. ඒ උනාට අපි අතරින් ගොඩදෙනෙක් විභාගයට කැමති නෑ. පන්තියක පළවෙනියා උනත් හිතන්නෙ විභාගය කියල දෙයක් තිබ්බෙ නැත්නම් හොඳයි කියල.
                                  ලංකාවෙ හුඟක් උගත් පණ්ඩිතවරු උනත් කියන්නෙ විභාග මුල්කරගත් අධ්යාපන ක්රමය අපේ රටට එච්චර ගැළපෙන්නෙ නෑ කියල. අපේ රට තුන්වෙනි ලෝකයේ දුප්පත් රටක් හැටියට විභාග වලට ගෙවන සල්ලි ඉතුරු කරගෙන කොච්චර නම් දේවල් කරන්න පුළුවන්ද. 
                       මම මේ කියන්න යන්නෙ මම දැක්ක දෙයක් ගැන. මූණුපොතේ ගොඩදෙනෙක් මේ වෙනකොට පාඩම් වැඩ නිසා බුකියට එන එක නවත්තල. A/L නිසා කියල තමා කියන්නෙ. බුකියට එන්නෙ නැති එකනම් නරක නෑ. ඒ උනාට රෑ තිස්සෙ වතුර බේසම් වලට කකුල් දාගෙන පාඩම් කරනකොට කොහොමද. කස්ටිය හිතයිද දන්නෑ මමත් අත්දැකීම් ඇතුව කියනවා කියල. අනේ තාම නං මට එහෙම මෙව්ව එකක් උනේ නෑ. ඒ උනාට මමත් කවදහරි ඔව්ව මෙව්ව කරන්න එපෑ. ආපෝ මතක් වෙනකොටත් බය හිතෙනවා.
                              ඉතිං මම කියන්නෙ අපි ආඩම්බරකාර තාත්තට කියමු වහාම ක්රියාත්ම වෙන පරිදි විභාග නවත්තන්න කියල. මේ ගැන ඔයාට හිතෙන හැටි කමෙන්ට් කරන්න.

0 comments:

¿Te animas a decir algo?

ඔයගොල්ලන්ට හිතෙන දේ දාල යන්න ගල් මුල් මඩ මොනව උනත් කමක් නෑ ඒක මට ශක්තියක් සිංහල ටයිප් කරන්න බැරිනම් එසැනින් යුනිකෝඩ් පරිවර්තකය පාවිච්චි කරන්න මෙන්න මෙතනට යන්න http://www.ucsc.cmb.ac.lk/ltrl/services/feconverter/t1.html

 
පුදුමය:amAZinG | Copyright © 2011 Diseñado por: compartidisimo | Con la tecnología de: Blogger