Buscar

Friday, June 24, 2011

ඡන්දය වදයක්ද?

ඕං ඉතිං ආව මගෙ බ්ලොග් කෑල්ලෙ මොකක් හරි කුරුටු ගාල යන්න. අද ආවේ කාලීන පුරස්නයක් ගැන කතා කරන්න.(කාලීන යන වචනය පඬියෙකුගෙන් උස්සන ලදී) ඔන්න ඉතිං ඒක ගැන පොඩි කතාවක් කරමුකෝ.
සභාවේන් අවසරයි, මා මෙතනට පැමිණියේ විවේචනයක් කිරීමටයි.
රතු,කොළ,නිල් ආදී පාට අප වැනි පාසල් සිසුන්ට අමුතු දේවල් නොවේ. නමුත් අපේ අම්මලා තාත්තලාට ඔය පාට ගැන කිසිම අවුලක් නැත. නමුත් ඡන්දය නැමති මනාප කෙළිය සිදුවන කාලවලදී අපේ උතුම් මවුපියන්ට මල පනී. මෙයට හේතුව ගෙදර තාප්පයේ වර්ණය වෙනස් වීමයි. විවිධ වර්ගවලින් යුත් පාං කියාගන්න බැරි තරම් මහත බුවාලා කවදාවත් ඇන්දෙ නැති සරම ඇඳගෙන දත් තිස්දෙකම පෙන්නගෙන සිටින අයුරු මේ කාලයට තාප්ප වල දැකිය හැක. උන් උදෑසනම දැකීමෙන් දිනයම කැඳ වලින් සරුසාරය. ඡන්දය ඉවරවූ විට පැමිණෙන පෝස්ටර් මරුවා මෙම බුවාලාගේ ඡායාරූප වලින් යුත් අලංකාර පෝස්ටර් ඉවර කර දමයි. නැවත මාස දෙකකින් එම ආනිසංසයමය. නැවත එම බුවාලා තාප්ප අරක් ගනී. නමුත් මෙම බුවාලා අඩුම ගනනේ දැකිය හැක්කේ ඡන්ද කාලයට තාප්ප වලින් පමණි. ඉන්පසු උන් තාප්පවල තියා ලොවෙත් නැත.
                ඡන්දය පැවැත්වීමට පෙර දවස්වලදී පෝස්ටර් ඇලවීම තහනම් නැත. නමුත් පෝස්ටර් ඇලවිය යුතුම දවස වන ඡන්දය දවසේදී මෙම පෝස්ටර් පොලිස් මාමලා ඉවත් කරනු ලබයි. දැන් දැන් දුර පළාත්වල බුවාලා මෙයට නියම විසඳුමක් සොයාගෙන ඇත. එයනම් පොලිස් මාමලාට ලේසියෙන් ළඟාවිය නොහැකි තැන්වල කටවුට් දැමීමයි. මේවා දමන්නේ ගස්උඩ,වැව්වල ගෑඹුරු හරියේ ආදී තැන්වලය. එවිට පොලිස් මාමලා ඒවා ගැළවීමට එතරම් කට්ටක් කන්න කැමති නැත. එවිට ඒ අය එම කටවුට් එක දැක්කත් නොදැක්කා වගේ යයි.
              මෙම කාලයට ඡන්ද දායකයන් වන අපට ලැබෙන ආශ්වාදයද නොමදය. එක එක පාට කට්ටියගේ රෙස්ලින් මැච් නොමිලේම බලන්න ලැබීම මින් එකකි. තවද අපේ අතිගරු ආණ්ඩුව ඡන්ද දායකයා වෙනුවෙන් බඩු මිලද ආලෝකයේ වේගයෙන් බස්සයි. එමෙන්ම මිනිසුන්ට ඡන්දය බැලීමට නොනිදා බැලීමට හැකි චිත්‍රපටද විවිධ වාහිනි වලින් ලබාදේ. මෙවන්වූ හේතු නිසා මම පවසන්නේ ඡන්දය ඉතා හොඳය. එබැවින් වෙසක් වලට පෙළගැසුණා සේම 2011.07.23 පැවැත්වෙන කොළඹ පලාතේ පුංචි ඡන්දයට පෙළ ගැසෙමු.
මගේ කතාව මින් අවසානයි, අසා සිටි ඔබ සැමට ස්තූතියි.

සභාවේ සියළු දෙනා විසිර යාමට පෙර කමෙන්ටුවක් කොටා යනමෙන් ඉල්ලා සිටිමු.


සැ.යු.- මම කොළ පාටටවත් නිල් පාටටවත් අදින්නෙ නෑ ඕං මම කිව්වෙ මට හිතුණ දේ අනික මට තාම ඡන්දෙත් නෑ
ලියන බාසාවෙන් ලිව්වෙ පොඩ්ඩක් අඩුපාඩු ඇති එහෙම තියනවනම් මට කියල යන්න හොඳේ

1 comments:

BAWANTHA

:D COMMENT EKAK DANNO :O

¿Te animas a decir algo?

ඔයගොල්ලන්ට හිතෙන දේ දාල යන්න ගල් මුල් මඩ මොනව උනත් කමක් නෑ ඒක මට ශක්තියක් සිංහල ටයිප් කරන්න බැරිනම් එසැනින් යුනිකෝඩ් පරිවර්තකය පාවිච්චි කරන්න මෙන්න මෙතනට යන්න http://www.ucsc.cmb.ac.lk/ltrl/services/feconverter/t1.html

 
පුදුමය:amAZinG | Copyright © 2011 Diseñado por: compartidisimo | Con la tecnología de: Blogger