Buscar

Tuesday, July 19, 2011

විශේෂයෙන් දැනුම් දෙන වගයි

ඔන්න අදත් පුරුදු විදිහටම මම ආවා. හැබැයි අදනම් ආවේ ගේමක් ගැනවත් වෙන මොකක් ගැනවත් කියන්න නෙවේ. මගෙ අළුත් සයිට් එක ගැන කියන්නයි ආවේ. සයිට් එක කිව්වට මහා පරිමාණ එකක් නෙවේ. වර්ඩ්ප්‍රෙස් එකක්. ඉතිං ඔය වර්ඩ්ප්‍රෙස් එක පටන් ගත්තට ඔය මගුල ගැන මම කිසිම දෙයක් දන්න එකක්යෑ. මම ඒක පටන් ගත්තේ සම්පූර්ණෙන්ම ගේම් ගැන දාන්න. මම ඉතින් හිතුවා මේ බ්ලොග් එක බලන යාළුවන්ගෙන් පොඩි උදව්වක් ඉල්ලන්න. මේකේ වර්ඩ්ප්‍රෙස් ගැන දන්න කව්රුහරි ඉන්නව නම් මට ඒක කරගෙන යන්න උදව්වක් කරන්න. දැන් කස්ටිය බයඋනාද දන්නෑ මේ බ්ලොග් එක නතර කරයි කියල. අපොයි නෑ මම දිගටම මේක කරගෙන යනවා. ගේම් ගැනත් දානවා. වර්ඩ්ප්‍රෙස් එක පටන් ගන්නෙත් මට හිතුනොත් විතරයි. ඔන්න එහෙනම් යාළුවො ටික මට උදව් කරන්න ඕනේ හොඳද. ඔන්න කැමති කස්ටිය පහළ ලින්ක් එක තියනවා. බලාගෙන හොඳ නරකත් කියාගෙනම යන්නකෝ. ඒ වගේම ඔයගොල්ලො මට උදව් කරනවනම් මට ඊමේල් කරන්න නැත්නම් මූනුපොතෙත් මම ඉන්නවා. වර්ඩ්ප්‍රෙස් සම්බන්ධව ඔයගොල්ලො දන්න ඕනෙ දෙයක් කියන්න. ඒ හැමදෙයක්ම මට ගොඩක් වටිනවා.


වර්ඩ්ප්‍රෙස් එකට
bawanthahansaka.wordpress.com

ඊමේල්
ybhanska@gmail.com
byaddehige@yahoo.com


ඔය ඊමේල් දෙකෙන් ඔයගොල්ලන්ට පුළුවන් නම් යාහූමේල් එකට මේල් කරන්න. ජීමේල් එක පොඩ්ඩක් කරදරයි.


මූනුපොත
www.facebook.com/bhansaka

ඔන්න එහෙනම් කියන්න ඕනෙ ටික කිව්වා. එහෙනම් මම කැපෙනවා. ඔබ සැමට සුභ අනාගතයක්!


සැ.යු.- වර්ඩ්ප්‍රෙස් එකට ගිහින් තාම මේ මගුල හදල නෑ කියල එහෙම මට බනින්න එපා ඕං.

0 comments:

¿Te animas a decir algo?

ඔයගොල්ලන්ට හිතෙන දේ දාල යන්න ගල් මුල් මඩ මොනව උනත් කමක් නෑ ඒක මට ශක්තියක් සිංහල ටයිප් කරන්න බැරිනම් එසැනින් යුනිකෝඩ් පරිවර්තකය පාවිච්චි කරන්න මෙන්න මෙතනට යන්න http://www.ucsc.cmb.ac.lk/ltrl/services/feconverter/t1.html

 
පුදුමය:amAZinG | Copyright © 2011 Diseñado por: compartidisimo | Con la tecnología de: Blogger