Buscar

Monday, May 9, 2011

මං අළුත් වෙලා

ඔන්න එතින් අනිත් අයගෙත් බ්ලොග් වල වගේ මගේ බ්ලොග් එකේත් ටෙම්ප්ලේට් එක වෙනස් කෙරුවා. මම හිතන්නෙ දැං කලින් තිබ්බට වඩා බ්ලොග් එක ගොඩක් හැඩවෙලා වගේ. ඒත් ඉතිං පෝස්ට් දැමිල්ල වෙනස් කරන්න මම හිතන්නෙ නෑ. දවසකට අඩුම ගානේ පෝස්ට් එකක්වත් දාන්නයි මගෙ අදහස. ඉතින් දිගටම ලෝකෙ පුදුම දේවල් අළුත් දේවල් අළුත් නිව්ස් හැම එකක්ම මගෙ බ්ලොගියෙන් ගන්න පුළුවන්. ඉතින් ඔයගොල්ලො හැමදාම මාත් එක්ක හිටියොත් මේ බ්ලොග් එක හැමදාම කරගෙන යන්න පුළුවන් කියල මම විශ්වාස කරනවා.
පුදුමයේ අළුත් පෙනුම ගැන ඔබට හිතෙන දේ කමෙන්ට් කරන්න.

2 comments:

Razor

Tempa nam issara tibuna 1kata wada hodai thamai...
Digatama liyanna
Good LucK..

BAWANTHA

thanx

¿Te animas a decir algo?

ඔයගොල්ලන්ට හිතෙන දේ දාල යන්න ගල් මුල් මඩ මොනව උනත් කමක් නෑ ඒක මට ශක්තියක් සිංහල ටයිප් කරන්න බැරිනම් එසැනින් යුනිකෝඩ් පරිවර්තකය පාවිච්චි කරන්න මෙන්න මෙතනට යන්න http://www.ucsc.cmb.ac.lk/ltrl/services/feconverter/t1.html

 
පුදුමය:amAZinG | Copyright © 2011 Diseñado por: compartidisimo | Con la tecnología de: Blogger