Buscar

Wednesday, May 11, 2011

මේ විදිහ හොඳයි

මම කලින් පෝස්ට් එකේ කිව්වනෙ බ්ලොගිය අළුත් කලාය කියල. ඒත් ඉතිං ඒ ටෙම්ප්ලේට් එකේ වැඩ කරගන්න අමාරුයි කියල මට හිතුන. ඉතින් මම පරන ටෙම්ප්ලේට් එකටම බැස්සා. දැං ඉතිං සමහරු කියනව ඇති දැම්මට වඩා ඉක්මනට ටෙම්ප්ලේට් එක වෙනස් කලා කියල. ටෙම්ප්ලේට් එක කොච්චර ලස්සන වුනත් ඒකෙ වැඩක් කරගන්න අමාරුනම් ඒකෙන් වැඩක් නෑනේ ඒකයි ටෙම්ප්ලේට් එක මාරු කලේ. කොහොම වුනත් තව දේකට ඔයගොල්ලන්ගෙන් සමාව ඉල්ලන්න ඕනෙ. ඒකට හේතුව වැඩ ගොඩක් තිබ්බ නිසා ඊයෙ මට වෙනදාවගේ පෝස්ට් එකක් දාන්න බැරිවුනා. ඒකට සමා වෙන්න. ඉතින් කියන්න තරම් විශේශ දෙයක් තිබ්බෙ නැති නිසා ඔය ටික කිව්වා. කියන්න වැදගත් දෙයක් හම්බවුනොත් කියන්නම්. ඔයගොල්ලො කැමති පරන ටෙම්ප්ලේට් එකටද දැන් එකටද කියල කමෙන්ට් කරන්නකෝ.

0 comments:

¿Te animas a decir algo?

ඔයගොල්ලන්ට හිතෙන දේ දාල යන්න ගල් මුල් මඩ මොනව උනත් කමක් නෑ ඒක මට ශක්තියක් සිංහල ටයිප් කරන්න බැරිනම් එසැනින් යුනිකෝඩ් පරිවර්තකය පාවිච්චි කරන්න මෙන්න මෙතනට යන්න http://www.ucsc.cmb.ac.lk/ltrl/services/feconverter/t1.html

 
පුදුමය:amAZinG | Copyright © 2011 Diseñado por: compartidisimo | Con la tecnología de: Blogger